Makyaj & Güzellik Tüm Yazılar

Parfüm Markası Denince: NINOVA ve Ninova’nın Marka Stratejisi

Ninova fark yaratan ve orijinal bir parfüm markası olarak tabii ki güzel bir isim. Hem akılda kalıcılığı, hem güçlü bir tarihi perspektif çağrışımı hem de ürün özündeki koku özütlerinin kendine özgün yapısı Ninova Parfümlerini bir prfüm markası olarak özel kılmaktadır.

En İyi Parfüm Markası Olma Yolculuğunda Neler Yaşandı?

Parfüm dünyası markaları ile bilinir. Ve yine parfüm dünyasında her marka özel bir kokuya, dolayısıyla müşterileri gözünde özel bir konuma ve ambiyansa sahiptir. Neden bu böyle? Çünkü parfüm denince orijinallik, kalıcı ve özgün bir koku etkisine sahip olmak ve marka parfümün de her iletişiminde “kendi tarzını” hayatın her alanında vurgulaması esastır. Tüm bu şartlar ideal şekilde kozmetik perakendesinde bir araya geldiğinde “sevilen parfüm markası” tanımı da marka bir parfüm için oluşmuş olur.

Farklı Bir Parfüm Markası Doğuyor: Ninova Parfümleri

Alanında fark yaratan, müşteri zihninde özel ve ayrıcalıklı bir yerde temsil edilen ve kullanıldığında ortamın da havasını pozitif yönde kolayca değiştirebilen sevilen bir parfüm markası olmak elbette kolay değil. Ancak Ninova sevenleri ile kurduğu yakın temas ve güçlü kenetlenmelerle bir mottoyu zihinlere yerleştirmeyi ustaca başarmış durumda. Nedir o motto? “Parfüm denince: NINOVA.”

Ninova Parfüm Markası bu alanda parfüm dünyasında bu nitelikleri daha doğuştan üzerinde toplayan ve hayatın her alanına ustaca ulaştıran hızlı kabul gören güçlü bir algı oluşturmuştur. İşte bu Ninova farkıdır

Ninova Parfüm: TSHOP Mağazalarında

Tshop 1994 doğumlu perakende kozmetik sektöründe “güzellik ve bakım ürünleri” satan bir Kozmetik Mağazalar Zinciri. Tshop’ta alanında son derece başarılı bir marka. İçinde binlerce ürünün satıldığı ve her kategoriden yüzlerce markanın bir arada yer aldığı bir “güzellik ve bakım” Mağaza Markası. Puantiyeli pembe ve turkuaz renkler ile kolayca hatırlanabilen bu mağazalarda Ninova pazara ilk çıkışını yaptı. Çok kısa sürede koku özlerinin kalıcı ve orijinal nitelikteki rayihaları ile alanında gözle görülür bir fark oluşturmayı bildi. Yine kısa süre içinde Ninova “Fun Club” müşteri grubu oluşturdu. Mağaza içi aktiviteler, tester koku kullanım deneyimleri ve koku tanıtım günleri ile hem erkek parfüm ve hem de kadın parfümünde satışlarda marka lehine hacim ve yaygınlık başarısı yakalayan Ninova Parfümlerinin bundan sonraki amacı da “pazar tutundurma ve promosyon çalışmalarını” her mecrada artırmak ve bilinçli parfüm kullanıcıları için “orijinal, en iyi parfüm ve en özgün parfüm markası” olma üst hedefine doğru başarısı kanıtlanmış pazarlama çalışmalarıyla hızla ve özgüvenle ilerlemektir.

Müşteri Deneyimi NINOVA Markası ile Zirvede

Ninova Parfüm Markası Tshop Mağazalarının çok kısa sürede “gözdesi” oldu. Premium Parfüm markası denince Ninova markası çok kısa sürede Tshop Mağazaları ile bütünleşmiş ve temsil ettiği “Roma rakamlı marka alamet-i farikası ile aranılan, sorulan, tarzı ile tutulan, beğenilen ve sevilen sözün özü tüm iletişim çerçevesi ile kalpten benimsenen bir marka oldu. 2022 ile birlikte yeni dönemde de Ninova Parfüm Markası; etkili marka stratejisi ile parfüm dünyasında başarılı çıkışları ile adından daha çok söz ettirecek ve pazara egemen olacak bir dinamizmi hiç şüphesiz özündeki potansiyelde barındırmakta.

2022de de “Aşkı teninde hisset” mottosu Ninova’nın yükselen yıldızı olmaya devam edecektir.

T-Club / Ninova Parfüm

Marka Stratejisi Yazıları

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir