Parfüm & Deodorant Tüm Yazılar

Ninova Parfüm: Tutkunun Gücü Seninle!

Ninova bir parfüm markası fakat sahip olduğu değerli esanslar ve çiçek özleri ile bir arzu nesnesi ve tutku ürünü bir marka. Marka ile ilk tanışmadan itibaren “ilk görüşte aşk” etkisi uyandıran çekim gücü yüksek bir duygusal bağ hemen ve kendiliğinden kuruluveriyor.

Parfüm dünyasına birbirinden özel ve güzel ürünleri ile hızlı bir giriş yapan NINOVA markası sahip olduğu elegant koku mixleri ve eksantrik parfüm özleri ile sektörde bir anda fark yarattı. Bir “eau de parfüme” sınıfında olan marka tutku kimlikleri ile tüketicisiyle kendine özgü bağlar kurmakta ve en iyi parfüm markası olma yolunda emin adımlarla ilerliyor.

Ninova “Sahne Senin”

Bu bir motto belki ama parlak başarıları hedeflemiş Premium bir parfüm markası için parfüm dünyasında güçlü ve seçkin bir özgüvenin de işareti. Ninova hedeflediği marka yolculuğunda sürekli alan ve pazar geliştirmekte. Çünkü sahip olduğu kadın parfümü ve erkek parfümü ürün seçenekleri ile gerçek anlamda tüketicinin aradığı bir marka olduğunu her fırsatta kanıtlamakta.

Ninova Reklam sloganı: “Aşkı Teninde Hisset!”

Ninova Parfüm, tenle buluştuğu andan itibaren ritmik kalp atışlarıyla atar-damar noktalarından etrafa yayılmakta ve hemen yakın çevredeki insanlar üzerinde parfümü taşıyan adına güçlü, etkili ve güzel bir algı oluşturmaktadır. Ten uyumundan tam not alan ve bazı ürünlerinde tona ton ve bazı ürünlerinde de kontrast notalarıyla uzun süre kalıcı bir parfüm olma özelliği gösteren Ninova Parfüm; tüketicisi ile hemen ve anında güçlü iletişim ve duygusal bağlar kurma yeteneğine sahip özgün bir markadır. Bir parfüm markası olarak Ninova; Tshop mağazalarında başladığı iletişim ve tüketici temas noktalarındaki başarısını çok kısa bir süre içinde oluşturmuş durumda. Bu da onu “fresh koku” liginde hızlı yükseliş ve güçlü konum almasından dolayı başarılı bir kategoriye yerleştirmekte. Böylece Ninova’nın ulusal ve uluslararası ünü; dilden dile ve gönülden gönüle akmakta.

Ninova Parfüm Marka Hikayesi ve Ninova’nın Başarı Kodları

Ninova marka ve ürünlerinin baskın görünüm özelliği “Klasik Romen rakamları” ile temsil edilen parfüm sınıf ve kategorileridir. Temelde Ninova Kadın Parfümleri ve Ninova Erkek Parfümleri olarak cinsiyet temelinde 2 ayrıma sahip olan marka sonrasında da kimliğinde doğal olarak var olan “parfüm özleri” üzerinden parfüm severlerin zevk algılarına göre kombinasyonlar oluşturmaktadır. Etkileyici bir “marka Parfüm” olmak bu zorlu ve sıra-dizi yolları bir bir aşmakla doğru orantılı. İşte Ninova bunu başarabildiği için bir marka ve hikayesinde başarı zırhını ve özgün “armedasını” özgüvenle giymeyi sonuna kadar hak ediyor.

Örneğin NINOVA XIV Erkek Parfüm 3 notalı parfüm miksinde şöyle tanımlanır: “Sümbülteberin iddialı aromasına eşlik eden tarçınla, baharatın buluştuğu NINOVA XIV ile kendinizi doğanın mucizesine bırakın.”

Örneğin yine NINOVA IX Women Kadın Parfümü : “Çarpıcı kokusuyla baş döndüren Osmantus ve kendinizi meyve bahçesinde hissedeceğiniz portakal çiçeğinin ferahlığını sunan NINOVA XI ile doğada kaybolacaksınız.” Tutku diliyle tüketicisine mesaj verir. Marka olmanın doğası da birazcık bu özden ve samimi iletişim dilinde yatmaz mı? Hakkını teslim etmek lazım ki NINOVA’nın seçkin ve zengin spektrumlu ürün ailesinde tüketici ile bu samimi ve tutkulu konuşmalar her zaman için ön plandadır.

Hangi parfüm güzel?

Hangi parfüm daha etkili?

Hangi parfüm daha akılda kalıcı ve etkileyici?

En iyi parfüm markası, hangisi?

Kalıcı parfüm almak istiyorum. Nereden alabilirim?

Sadece tek bir damla teması bile baş döndürücü etkide olan parfüm hangisi?

Güzel ve orijinal parfüm markası istiyorum? Hangi eticaret sitesinde bulabilirim? gibi Google aramalarında bile NINOVA kısa sürede hit aramalarda kendi “tutku farkını” çok kısa sürede ortaya koyabilmiş bir marka. Güçlü, sevilen ve herkesin beğenerek kullandığı bir marka olmak kolay mı? Hayır ne mümkün. İşte tüm bu zorlu süreç ve parkurları ustaca geçmek gerekiyor. Marka parfüm olmak yolculuğu aynen atasözünde olduğu gibi öncelikle kaliteden ve sonrasında da bu zorlu yolculuk için gözünü budağa dikmekten geçiyor. Ninova Parfüm işte bunu başardı. “İnsanların -arzularının- içinde olmayı.”

Aşkı ve tutkuyu teninde taşımak ve özgüvenle “işte benim parfüm markam” diye göğsünüzü gere gere kendinizden memnun olmanızı sağlayan gerçek bir eau de parfüme: NINOVA.

“Tutkuyu teninde hissetmek”; kim istemez ki?

T- CLUB

SPECİAL BRANDPOWER YAZILARI

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir