Parfüm & Deodorant Tüm Yazılar

Etkileyici Parfüm Markası ve Ninova Marka Felsefesi

Bir parfüm özü itibarıyla etkileyicilik değeri taşır. Görünüşü, kutusu, ambalajı, şişesi, genelde ve özelde tasarımı, kokusu ve koku özlerinin nota olarak birbiri ile uyumu, farkı ve tarzı hepsi tek tek ve bir bütün olarak bir parfüm markasını “etkileyici parfüm” kılan unsurlardır. Parfüm ne kadar güzel ve etkileyici ise parfümün etkileyici bir marka olma gücü de potansiyel olarak kat be kat artmış olur.

Parfüm bir etkileme aracıdır.

Parfüm bir etkileme aracıdır. Etkileyici parfüm sahip olduğu özellikler ile hemen dikkat çeker ve kendi lehine çevresel bir fark oluşturur. Bu fark, pozitif bir farktır. Bu etkileyicilik değeri ile parfüm kendini dilden dile ve gönülden gönüle aktarır. Yani doğal olarak kendi öz reklamını yapar. Özgün, kendini iyi hissettiren, harikulade şekilde birbirinin içine karışabilen parfüm notaları ,bakıldığında hem onu kullanan kişinin hem de çevresel diğer insanlar üzerinde olumlu ve pozitif bir etki bırakır. Bu etki son derece değerlidir. Çünkü amaçlanan bir değerdir.

Parfüm nasıl etki uyandırır?

Parfüm, parfümü kullanan kişiyi iş hayatında, özel hayatta, kültürel ortamlarda aile ve arkadaş ortamlarında ve en geneliyle toplum nezdinde temsil eder. Zamanla kişi, kullandığı parfümü ile neredeyse özdeşleşir. İnsanlar arasında farklı olmanın ve bu etkiyle fark yaratmanın doğrudan en güçlü aracı etkili ve hemen etki uyandıran bir parfümdür. Çok bilindik söylemi ile “parfüm, tarz, kişilik, kültür ve karakter olarak onu kullanan ve o parfüme hayatında yer veren kişiyi anlatır. Parfümün parfüm içeriğinde yer alan değerli kokular ve değerli koku özleri parfümü kullanan için benzersiz bir değer taşır. Parfüm, en kısa yoldan bir tarzın karşılığı ve hayata basitçe ve en güçlü yansımanın karşılığı olarak kişisel temsil sistemimizin olmazsa olmaz bir parçasıdır.

Etkili parfüm ve Etkili Parfüm Markası iyi hissettirir

Parfümün iyisi kötüsü olur mu? Evet olur. İyi bir parfüm onu kullananı toplum içinde ve insanlar önünde daima çevresel olarak bıraktığı hoş ve zarif etkisiyle pozitif yönde destekler ve utandırmaz. Aksine o parfüm markasını seçen ve kullanan kişiyi daha da özgün ve tarz ve kişilik sahibi kılar. Böylesine bir algı oluşturarak parfüm fun’larını destekler. Parfümün reel ve marka etkisi onun kullanan kişi için güçlü ve ideal ölçüde bir algı aracıdı. İşte bu bir parfüm markasının kendine özgü olarak oluşturduğu ideal bir imajdır. İyi bir parfüm markasının arka planında bu “tasarlanan imaj ve imgeler odağı” mutlaka olur ve bulunur. Ninova daha ilk markalaşma sürecinden itibaren bir marka olarak bu parfüm aurasını iyi kurabilmiş ve bu hassas dengeyi iyi kurgulayabilmiş bir markadır.

İyi Parfüm Kendini Her zaman Belli Eder

İyi parfüm kendini her zaman için belli eder. İyi parfüm “ben buradayım”, der. İyi parfüm ben markayım der. İyi parfüm koku notalarından ve notalarındaki “kalıcı etki” algısı nedeniyle kendini hemen fark ettirir. İnsanlar neden orijinal parfüm ve bu orijinalite içinde “kalıcı parfüm” ararlar? Çünkü iyi parfümün kalıcılık değeri vardır. Ve bu değer haklı olarak her zaman aranır ve her zaman sorulur.

Etkileyici parfüm denince: Ninova

Ninova’nın kalıcı parfüm gücü ve orijinallik değeri her zaman seninle. Ninova fun’ları ve Ninova sevenlerinin oluşturduğu bu güçlü parfüm etkisi bunun en iyi kanıtıdır.

İster Ninova Erkek, İster Ninova Kadın olarak. Ninova’nın “notaları” insanlar üzerindeki hoş ve zarif etkilerini hergün yeniden tekrar kez üretmekteler. Tabii ki bu güçlü etkisel bağlar Ninova’nın marka hikayesine her gün daha güçlü ve her gün daha güzel hikayeler bırakarak; katlanarak büyümektedir.

O zaman şimdi ve her zaman Ninova Gücü diyoruz. Ve öneriyoruz. Ninova Parfüm Tutku Gücü seninle olsun. Şimdi ve her zaman.

TCLUB’BLOG Yazıları

NINOVA Women & Men: “Tutkunun Gücü Seninle”

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir